At our best behavior

Val från Franks garderob

Kategori: Barnkläder

Surfade runt en kväll och hamnade hos någon som sydde egna barnkläder. Bland annat ett par så himla snygga byxor. Dom här. Jag fastnade framför allt för den randiga fickan. Ljusgrått är inte en favvo dock. Jag funderade lite på färger och letade efter någon att beställa av. Lite kan jag sy, men sånt där finlir har jag varken tålamod eller kunskap att fixa. Jag gillar färgkombon svart vitt och orange. Och jag hittade Emsters Alster. Resultatet: 
Visst är det sjukt snyggt!?! Randigt, armbågslappar, bröstficka och perfekt orange färg till svart och vitt. Jag är jättenöjd och Frank också tror jag, för idag när han skulle äta yogurt sa han "Jag måste ha haklapp, så jag inte spiller på min fina tröja". Gullungen, han har nästan aldrig haklapp annars längre. ;)
Kommentera inlägget här: