At our best behavior

Helg igen, hur fort går veckorna egentligen?

Kategori: Personligt

Pojkvän har tagit med kameran och åkt på bokmässan i Göteborg. Vi får se om jag pallar fota några outfits med mobilen...

Idag blir det drink på Riche och sen bio. Tillsammans är man mindre ensam. Som jag haft höga förväntningar på sedan i början av sommaren. Håll en tumme att jag inte blir alltför besviken.

Jag ska jobba imorgon, och sen planerar jag att ta det lugnt, kolla på film och surfa style.com och vogue.co.uk för de senaste visningarna. Mappen med sånt jag gillar börjar bli välfylld. Ska sammanställa snart!

KOMMENTARER:

  • Johanna säger:
    2007-09-28 | 22:47:52
    Bloggadress: http://fremah.blogspot.com

    Hoppas filmen är bra. Trevlig helg. Kom på en sak heter du Ida eller Tilda?

  • Ida säger:
    2007-09-29 | 22:37:12
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se/

    Johanna: Filmen var ok! Haha har du läst bakåt i arkivet? När jag började blogga hade jag ingen bild på mig själv och var egentligen anonym, då kallade jag mig för Tilda (jag heter Ida Matilda). Sen när jag startade butiken kändes det fånigt att inte vara mig själv så sedan dess är jag Ida även på bloggen.

Kommentera inlägget här: